FAQ

PRIEŠ UŽSISAKYDAMI


1. Kaip kuo greičiau surasti ieškomą produktą?
  • geriausiai naudojant naršyklę, kuri yra dešiniajame viršutiniame kampe
  • peržiūrinėjant pagrindines kategorijas esančias meniu viršuje

2. Ar galima pateikti užsakymą be registracijos svetainėje?
Užsakymus galima pateikti pasirinkus krepšyje parinktį „Užsakymas be registracijos“, tada nereikia kurti paskyros parduotuvėje. Pateikti užsakymai siunčiami su mokėjimu pristatant (pristatymo kaina 19 PLN) arba išankstinis apmokėjimas (pristatymo kaina tai10 PLN - DPD kurjeriu).

3. Ar pateikęs užsakymą be registracijos gausiu patvirtinimą elektroniniu paštu?
Kiekvienas sandoris mūsų parduotuvėje patvirtinamas elektroniniu būdu jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu. Nesvarbu, ar Klientas yra susikūręs paskyrą, ar „greitai“ pirkęs be registracijos - visada gaus apibendrinimą su detalėmis nurodytu elektroninio pašto adresu.

4. Ar galiu gauti sąskaitą - faktūrą su siunta?
Tai įmanoma, tačiau tik tuo atveju, jei pateikdami užsakymą pasirinksite šią parinktį ir užpildysite visus laukus duomenimis, kurių reikalaujama PVM sąskaitai - faktūrai išrašyti. Dokumentas bus siunčiamas su siunta.

5. Kaip patikrinti, ar duotas produktas yra prieinamas?
Kiekvienas produktas mūsų svetainėje turi informaciją apie prieinamumo statusą ir apytikslį užsakymo įvykdymo laiką. Jei nėra prekių, yra informacija apie kitą pristatymą.

6. Ar įmanoma atšaukti jau pateiktą užsakymą?
Taip, galima atšaukti užsakymą. Šiuo tikslu prašome susisiekti su Klientų Aptarnavimo Biuru, el. paštu: shop@ozonee.lt arba tel. +48 68 453 84 94 ir prašome nurodyti užsakymo numerį, kurį išsiuntėme nurodytu elektroniniu paštu pateikiant užsakymą. Negalima atšaukti užsakymo, kuris yra jau išsiųstas Klientui. Siekiant išvengti atvejų prašome apgalvoti apsipirkimą.

UŽSISAKOTE IR KAS TOLIAU?


7. Ar galiu asmeniškai atsiimti užsakytą prekę?
Deja, ne.

8. Kokie yra mokėjimo už įsigytas prekes būdai?
Galimus mokėjimo būdus galima rasti puslapyje: Mokėjimo būdai.

9. Ar siunčiate siuntas savaitgaliais?
Užsakymus vykdome nuo pirmadienio iki penktadienio. Siuntinių nesiunčiame šeštadieniais, sekmadieniais ir švenčių dienomis. Kurjeriai nedirba savaitgaliais.

SIUNTA KELYJE


11. Ar mano užsakymas jau išsiųstas?
Informacija apie dabartinę užsakymo būseną yra puslapyje „Mano paskyra“ (tik registruotiems Klientams). Be to, žinutės su naujausia informacija apie užsakymo būsena („Užsakymas priimtas vykdyti“, „Išsiųsta“ ir kt.) siunčiamos elektroninio pašto adresu nurodytu pateikiant užsakymą.

12. Siunta nepristatyta nustatytu laiku - ką daryti?
Jei siunta nepristatyta per 3–7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo, susisiekite su mumis elektroniniu paštu arba telefonu. Pateikę savo prisijungimo vardą ir užsakymo numerį patikrinsime, kas vyksta su užsakymu/siunta.

13. Kurjeris atvyko su siunta, bet aš nebuvau namuose. Ką turite padaryti?
Kurjeris privalo pakartoti pristatymą dar du kartus nurodytu adresu. Ši parinktis garantuojama paslaugoje, per kurią mes siunčiame savo siuntas. Žinoma, gavėjas neturi jokių papildomų mokesčių. Jei nieko neras namuose, tikriausiai paskambins kliento nurodytu numeriu ir sutars tinkamą laiką.

14. Ar galiu grąžinti įsigytą produktą? Kaip tai padaryti?
Reglamentą dėl teisės atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties dėl nupirktų prekių galite rasti puslapyje: GRĄŽINIMAS - sutarties atsisakymas

15. Gavau kitokį produktą nei užsisakiau - ką turėčiau daryti?
Prašome kuo greičiau susisiekti su mumis elektroniniu paštu arba telefonu ir informuoti apie tokią situaciją. Jei klaida yra dėl mūsų kaltės, pakeisime prekę tinkamą ir grąžinsime siuntimo išlaidas. Įsigyta prekė turėtų būti mums atsiųsta su užpildytą Skundo Formą, kuri pateikta čia.

16. Ką daryti, jei siunta pažeista transportavimo metu?
Atsiradus matomiems pažeidimams, pvz. pakuotės pažeidimams, permirkimui ir pan. pristatymo metu bus naudinga kurjeriui surašyti žalos ataskaitą.

SIUNTA PRISTATYTA


17. Ar galiu grąžinti ar pakeisti įsigytą produktą?
Tuo atveju, jei atsiimsite jau užsakytą prekę ir paaiškės, kad ji yra per maža arba per didelė, galite ją pakeisti kitu dydžiu. Taip pat galite grąžinti produktą nepateikdami priežasties, o mes grąžinsime pinigus į kliento nurodytą banko sąskaitą. Keičiama ar grąžinama prekė turi būti mums atsiųsta (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas) kartu su grąžinimo ar keitimo forma. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą ir keitimą (teisė atsisakyti sutarties) galima rasti svetainėje Produktų grąžinimas ir keitimas.
pixel